Arbeidsoppgaver

Saksbehandling, planarbeid og internkontroll innenfor arbeidsområdet.

Deltakelse i prosjektgrupper for anskaffelser og utbyggingsprosjekter.

Kontroll, oppfølging og rapportering av løpende planer og tiltak.

Drift og vedlikehold av kommunale veier og veilys.

Andre oppgaver innenfor driftsavdelingens arbeidsområde.

 

Kvalifikasjonskrav

Relevant høyere utdanning som ingeniør eller sivilingeniør, fortrinnsvis vann og avløp.

Relevant erfaring, herunder erfaring med og kunnskap om digital saksbehandling og planarbeid, offentlig anskaffelse og prosjektledelse, er ønskelig.

God skriftlig og muntlig framstillingsevne.

Gode norskkunnskaper.

Gode IT-kunnskaper.

 

Forventninger til personlige egenskaper

Du er strukturert, initiativrik og selvstendig.

Du trives med varierte oppgaver, og er positiv og serviceinnstilt.

Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.

DueEr resultatorientert og har evne til å sette tydelig mål.

 

Vi tilbyr

En utfordrende stilling med faglige utviklingsmuligheter.

Et ungt og aktivt arbeidsmiljø med dyktige og engasjerte medarbeidere.

Moderne kontorfasiliteter. Konkurransedyktig lønn og pensjonsordning.

Kommunen dekker flytteutgifter etter vårt reglement , og kan  være behjelpelig med å skaffe bolig.

Tilsetting skjer på de vilkår og med de plikter som til enhver tid følger av gjeldene lover og tariffavtaler. Søknad og CV med henvisning til referanser, vedlagt bekreftede kopi av vitnemål og attester, sendes elektronisk via jobbnorge.no.

 

Spørsmål om stillingen

Henvendelser om stillingen kan rettes til avdelingsleder ved driftsavdelingen Umar Umarov, tlf: 77 74 60 26, mobil: 476 57 157, e-post: umar.umarov@karlsoy.kommune.no, eller etatssjef Kristin Syltøy Hølleland, tlf: 77 74 60 38, mobil: 924 47 992, e-post: kristin.holleland@karlsoy.kommune.no.